​Om dumpeprocent

Mange køreskoler offentliggør ikke deres dumpeprocenter og dumpeprocenter siger egentlig heller ikke særlig meget om køreskolen.

Hvis kørelæreren lader alle sine elever køre 10 lektioner mere end de egentligt har brug for er det jo klart at de alle sammen består 1.gang.

Den hyppigste årsag til at en elev dumper er enten at eleven er nervøs eller at eleven ikke selv føler sig klar til at komme til køreprøve.

Der er heller ikke nogen regel (lov) der siger om dumpeprocenter skal regnes ud fra teoriprøve eller praktisk prøve eller begge prøver.

Der er heller ikke nogen regel (lov) om man skal regne dumpeprocenter ud fra antal prøver man har haft og det antal elever man har haft eller om de skal regnes ud fra antal elever der bestod 1. gang de var til prøve.

Jeg har valgt en lidt anderledes tilgang til det, Under statistik kan du se elevernes initialer, det antal lektioner der er kørt og antal forsøg der skulle til for at bestå enten teori prøve eller praktisk prøve.​

På den måde kan du selv regne et gennemsnit ud og se om Borgs køreskole er noget for dig.

På de elever der ikke har anført noget tal i enten praktisk eller teoretisk har jeg ikke undervist i den del af deres køreundervisning.

Jeg offentliggør ikke tidsforbruget på teoriundervisningen, som oftest gennemgår eleven teori lektionerne og supplere ved at læse lidt hjemme samt tage evaluerende teoriprøver indtil eleven føler sig klar.
Eleverne er anonymiseret så kun deres initialer fremgår.

HUSK: alle køreskoler har elever der dumper! det er bare ikke alle køreskoler der vil fortælle om det! du kender helt sikkert også en der har dumpet enten en teoriprøve eller en køreprøve​​

Lidt om mig

Vi går meget op i at du ikke skal være nervøs under dine kørelektioner, samt at det skal være sjovt og spændende at tage kørekort.

Ring til mig i dag

Onsdage 16.00 - 18.00​.

Skriv til os allerede i dag, og få mere at vide  på: info@borgskoereskole.dk

Borgs Køreskole I/S