Anbefalinger​

På denne side, kan du læse hvordan oplevelsen hos Borgs Køreskole, har været hos de forskellige elever gennem tiden.

Har du ​haft en god oplevelse?

Hvis du har været elev hos Borgs Køreskole, og godt kunne tænke dig at fortælle om din oplevelse hos os, skal du være mere end velkommen til at benytte vores formular, og fortælle om din tid hos os.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Hvad siger eleverne hos ​Borgs Køreskole

Sjove stunder, hyggelige stunder og lærerige stunder er hvad man får hvis man vælger Kim som kørelære – Kim er en herlig person, og han er rigtig god til at fjerne nervøsiteten fra en når man sidder bag rattet, og det er rigtig vigtigt for en nybegynder bag rattet! Faktisk er jeg hans første elev og jeg bestod det hele første gang, og det er da noget specielt at være den første. Som skal ligge standarden for en kørelærers omdømme. Og håber da jeg fik gjort det! Vil bare sige tak for alle de kørelektioner vi har haft, hvor der er blevet snakket om lille Lise og andre mærkelige ting. Skal nok huske at vinke, når jeg ser dig med en ny elev som nok skal klare det ligeså godt som jeg gjorde!

Mvh. Mads Toft

Tusind tak for hjælpen med mit kørekort! ligeså snart du overtog gik det overraskende nemt og hurtigt

mvh Michella

Hej Kim.
Det har været en stor fornøjelse at køre med dig, ikke mindst lærerigt, men ovenikøbet også sjovt! Du tager det hele stille og roligt og du har været rigtig god til at gøre kørslen til en sjov og god oplevelse. Så tak for det, og held og lykke fremover.

Mvh. Andreas.

Jeg kan stærkt anbefale Kim som kørerlærer, for det første er han utrolig udadvendt, har tålmodighed, og er god til at berolige dig når du sidder bag rattet. Jeg har haft en masse gode stunder med Kim. Og er ret sikker på, at alle andre også har haft det. Han har super god humor, og er altid glad og positiv. Selvom man har fuldtidsarbejde, finder han altid kørelektioner, udenfor arbejdstiden, hvilket jeg var rigtig glad for. Ønsker dig held og lykke med din nye køreskole, og forhåbentlig en masse nye elever.

Mvh. Anders!

Hej Kim. Først og fremmest vil jeg gerne sige mange tak for hele køreforløbet. Det var altid rigtig nemt at finde tid til køretimer, også selvom jeg ofte havde et travlt program, og det synes jeg var super. Jeg var altid ret nervøs inden jeg skulle køre, men jeg synes du var rigtig god til at få mig til at tage det stille og roligt og bare koncentrere mig om at køre. Borgs køreskole i Asnæs var meget professionel.

Hilsen Josefine.

Ok Kim her kommer den :-p

BORGS KØRESKOLE ER DEN BEDSTE I HELE VERDEN

Tak Kim for en heeeeel masse sjove, tossede og især vanvittigt nørdede og meget lærerige timer på vejene… Har været en kæmpe fornøjelse.. Mærkeligt at det nu er slut..