​Om kørelæreren

Jeg hedder Kim Borg og er 41 år, jeg har 2 børn
Inden jeg blev kørelærer i Borgs køreskole i Kalundborg, har jeg i mange år kørt alt fra gaffeltruck til lastbil.

Jeg går meget op i at du ikke skal være nervøs under dine kørelektioner, samt at det skal være sjovt og spændene at tage kørekort. Der er i min verden ikke noget mere kedeligt end at tage kørekort hos en sur gammel havenisse.

”At tage kørekort er et samarbejde mellem kørelæren og eleven, derfor gør jeg meget ud af at forklare dig de forskellige ting vi skal øve, der er ikke noget værre i min bog end at blive sat til at udføre en opgave man ikke har forstået ”

Jeg anser skolevognen for at være et arbejds redskab og ikke en luksus ting der ikke må berøres. Jeg har derfor valgt en Hyundai I30, for din skyld, den har kun nogle meget små blinde vinkler og som er meget nem at lære at køre i, samtidig er instrumenter meget overskuelige og simple.​

Lidt om mig

Vi går meget op i at du ikke skal være nervøs under dine kørelektioner, samt at det skal være sjovt og spændende at tage kørekort.

Ring til mig i dag

Onsdage 16.00 - 18.00​.

Skriv til os allerede i dag, og få mere at vide  på: info@borgskoereskole.dk

Borgs Køreskole I/S