​Undervisning

Der er normalvis holdstart om onsdagen du kan se den næste holdstart på forsiden

Der starter normalt nyt hold hver 9. uge, dvs. at hvis du af en eller anden årsag bliver nød til at stoppe, eller holde pause kan du komme videre med din køreuddannelse inden for 9 uger.

Du skal dog være opmærksom på at du kun i få tilfælde kan holde mere end 3 måneders pause uden at skulle starte forfra.

Teorilektionerne foregår som tavle undervisning

Der altid mulighed for at spørge ind til det du ikke forstår undervejs og du får altid muligheden for at øve teoriprøver der hjemme på hjemmeadgangskoder.

Før / efter den obligatoriske undervisning, på skolen, er det muligt at tage teoriprøver på storskærm.​

Det er en fordel fordi at du får rettet prøven i fællesskab, og på den måde for en mere uddybende forklaring, samtidig med at man kan lære af andres fejl, således at man ikke selv begår de samme fejl, til den rigtige teoriprøve.

Undervisningen i skolevognen foregår efter individuelle aftaler.​

Når der køres mørke kørsel afhentes du hjemme hos dig selv og sættes ligeledes af hjemme (med mindre du ønsker andet).

Manøvrebane forgår i på Rynkevangen 11 her i Kalundborg. Køre teknik foregår Sorø.

Dato er efter nærmere aftale med eleven, kørelæreren og manøvregården / Køreteknisk anlæg.​​

Lidt om mig

Vi går meget op i at du ikke skal være nervøs under dine kørelektioner, samt at det skal være sjovt og spændende at tage kørekort.

Ring til mig i dag

Onsdage 16.00 - 18.00​.

Skriv til os allerede i dag, og få mere at vide  på: info@borgskoereskole.dk

Borgs Køreskole I/S